středa 14. listopadu 2012

14. listopad - Den dobrých tisků

Dneska se mi stala báječná věc. Připravila jsem si do vody 5 papírů a barva, kterou jsem si připravila pro tisk mi vystačila přesně na 5 dávek. Úžasné! Takhle geniální odhad bych chtěla mít vždycky. Nejen, že bych ušetřila, ale byla bych i mnohem sebevědomější (sic!).
A to nejlepší na konec - všech 5 tisků se povedlo. Samozřejmě, že vůbec netuším, jak je to možný, možná s tím nějak souvisí banán, který jsem zdlábla před akcí, ale jinak mě nic dalšího nenapadá. Budiž dnešní den pochválen a jen doufám, že se tahle událost nebude opakovat jen jednou do roka.

Navíc jsem zjistila, že uplně nejlepší je nechat papír ležet ve vodě a až přímo před samotným tiskem ho osušit mezi baličáky. Zůstane dobře vlhký a pěkně nasává barvu.

Včera jsem dostala od Robina na kurzu informaci k nezaplacení. Pozinkované a měděné destičky je možné koupit v klempířství za cenu odpadu při zpracování měděných a zinkových plechů. Takže je zbytečný nakupovat předražený destičky ve výtvarných potřebách. Bezva!


Radostnou událost je třeba zvěčnit

2 komentáře: