středa 31. října 2012

Čárový lept - Intro

Tady končí veškerá sranda a nastupuje chemie. Hned několik chemií, více či ještě více nebezpečných. Ale stojí to za to. Od lakové techniky začínám vážně přemýšlet o nákupu grafického lisu a včerejší pozvolné pronikání do tajů čárového leptu mě téměř přesvědčilo, že si mám satinýrku koupit, že budu dělat ilustrace a autorské grafiky, budu strašně slavná a koupím si konečně dům na Francouzské riviéře.
Nic takového se samozřejmě s největší pravděpodobností nestane, ale i tak mě nejistý život umělce láká a moje narozeniny, které se blíží čím dál tím rychleji, by mohly vyřešit, kde na tu srandu vzít.
Protože, co si budeme povídat, nastane bolestné dilema - mám si teda ke kulatinám konečně koupit boty značky Christian Louboutin a tím se definitivně zařadit do šupíku "opravdová dáma" a nebo stroj, který mě docela určitě zařadí do "magor-co-si-koupil-místo-louboutinek-lis-na-grafiku". No a?




1 komentář: