neděle 30. prosince 2012

Illustration Friday - New

Konecne jsem mela chut neco si nakreslit a tak jsem vyuzila aktualniho tematu na Illustration Friday a pridala se k ostatnim. Musim rict, ze me az zarazilo, jak tuha a tezka byla moje ruka, kdyz jsem vzala poprve po trech tydnech pastelku do ruky.




Though now I'm traveling around Costa Rica, this flower is not any local bromelia, but just mystic flower born in my head. Sorry for bad quality, it is just photo of the scetch.

I kdyz prave cestuju po Kostarice, neni tohle zadna mistni bromelie, ale jen vyplod moji hlavy. Pardon za kvalitu, je to jen ofocene ze skicaku.

2 komentáře:

  1. Bobika ty máš ruce ze zlata...božský výtvor ta mystic flower ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za všechny milé a podnětné komentáře, jsou pro mě motivací do dalšího psaní.